reede, detsember 03, 2004

Tarvo says:
tead..
Tarvo says:
isegi nüüd kui ma kasvõi seda calibre plaati otsisin ja seda siis kuulasin, tuli mulle jälle miskipärast kõik see 2001 värk meelde
Tarvo says:
nagu see aeg, kui ma kogu selle skeidipedede karjaga tuttavaks sain ja..
Tarvo says:
sest et siis tekkis mulle suur kamp sõpru, kes kuulasid dnb'd
Tarvo says:
ja sel ajal tehti veel natuke normaalseid lugusid mida nüüd kuuldes koguaeg se värk meelde tuleb
Tarvo says:
väga segane aeg oli
Tarvo says:
nii palju uusi sõbralikke ja imelikke inimesi : D
C;'';J•otsin uusi sõpru. says:
just
C;'';J•otsin uusi sõpru. says:
kahju et kõik need inimesed enam sõbrad pole
C;'';J•otsin uusi sõpru. says:
nüüd nad on nagu.. 'need inimesed kellega me kunagi uisutasime'
C;'';J•otsin uusi sõpru. says:
võimidagi
Tarvo says:
umbes nii
Tarvo says:
helge mäletsus ikkagi
C;'';J•otsin uusi sõpru. says:
on
C;'';J•otsin uusi sõpru. says:
ma loodan et sinust ei saa mulle sellist helget mälestust.
C;'';J•otsin uusi sõpru. says:
sa võiks ikka nagu..jääda
C;'';J•otsin uusi sõpru. says:
liiga palju sitta koos läbi pidand elama
Tarvo says:
ma arvan siiski et nii jääb ka
Tarvo says:
irrw
Tarvo says:
hästi öeldud!



see katkend tänaöisest vestlusest ühega vähestest sõpradest kes mul alles on, kirjeldab suht täpselt viimase aja mõtteid ja tundeid.
kes tahab sõbraks hakata, andke aga teada, eks
M.

10 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

mina taha sõbraks saada :)

M. ütles ...

äkki sa tuvastad enda... anonüümne sõprus on veits nüri, ma arvan :P

Anonüümne ütles ...

-ohe-
times like theese, i'm glad i manage to avoid him. ja see 'nervous'-tunne kestis ainult 2 sekundit. edusammud jätkuvad.

aga sinuga olen ma sõpsik edasi...
helista mulle mõnikord ;) (arvatavasti leiad kuskilt telefoniraamatust või 6km raadiuses igal õhtul peale kella 20)

PS feel free to erease!

M. ütles ...

mul see kommenteerimise süsteem on veits vigane, tundub. olge kallid, kirjutage oma nimed ka. se viimane komm, ma eeldan, oli kiki kirjutet. kiki: ootan su kõnet.

Anonüümne ütles ...

kusjuures anonüümsus on mõnikord parim, omast kogemusest teada

Anonüümne ütles ...

kusjuures... hämmastav on see, et ma pole skeidipede ega midagi, aga langen ka sinna ajavahemikku ju. misasi mina siis olen? :(
muide, Maret, ütle nüüd, et te tuhisesite minust ja R'ist mööda eile (laupäeval) õhtul Kristiines mingi 20 ajal või nii?
+ kas Sina teadsid, et meie teisedpooled teavad teineteist? :P

-liis

M. ütles ...

liis, sa ideepoolest ka oled vist skeidipede.. tahtsid ju uiske osta kunagi.. ;P ja kuidas saab tsordi õeke mitte skeidipede olla, pealegi? ;)
agajaaa, käisime laupal kristiines. jaüldiselt miks sa märku ei andnud endast? ja kustkaudu meie beibid teineteist tunnevad?
ah
ah
ah
;P

Anonüümne ütles ...

*ei no mul uisud on mingi aastaid juba, aga ma olen neid kokku mingi (kahe käe sõrmedel saab kokku lugeda, ma arvan neid kordi) vähe jalga pannud. :P
*me ei andnud märku, sest et te tuiskasite mööda ja ma alles paari sammu pärast vaatasin tagasi, et kurat, selle poisi pilti ma olen näinud kuskil ja siis tuli meelde, et Sinu blogis ja et see plika järelikult ta käe küljes olid siis ilmselt Sina jne. Sa kõndisid teisel pool ja kuna Sa nii pisike oled, siis ta varjas Su ära ja ma Sind ei näinudki enne, kui alles selja tagant... :P
*meie beibid peaks sõjaväest tundma teineteist minu teada, R midagi seletas nagu.. küsi, kas Nõmm tuleb tuttav ette tal & näita pilti rate.yeeyee's või nii...

minni ütles ...

sõjavägi on jah millegipärast see koht, kus eesti mehed tuttavaks saavad ja mida nad pärast heldimusega meenutada armastavad ;p

M. ütles ...

khm
kes heldimusega, kes mitte.. ;P