laupäev, september 03, 2005

ma armastan ka inimesi, kes isegi ei mõtle enne kui abipalvele 'ei' ütlevad. nad isegi ei vaevu kaaluma, et äkki neil siiski on võimalus aidata.
kuidas käituksite Teie ?
miks inimesed peavad nii enesekesksed olema ???????????
Teie,
muff_katki

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

No kes sulle siis nüüd liiga sedasi tegi?

M. ütles ...

ah kogu maailm on kuri ja paha ja mina siin olla ei taha :P

Anonüümne ütles ...

Kogu maailm? Mina ei ole ju :) Ei ole ju?

M. ütles ...

tead, sasssssvärk, mina sind nii hästi ei tunnegi, et öelda kas oled või ei ole. kuigi ma ei usu. ja tegelikult ma sind ei mõelnudki selle all. lihtsalt vaata kui kõik on pahasti siis tundub et kogu maailm on sinu vastu ja kõik vihkavad sind. aga ma tean et sina ei vihka mind ;P vist..
;D
täna on juba veidi parem ka ..ja päike paistab :)
jamaiteadnudki et sina mu bloogi loed :o

Anonüümne ütles ...

Vahest ikka kiikan ;)