teisipäev, august 30, 2005

miks peab alati olema nii,et mina hoolin oma sõpradest viiskorda rohkem kui nemad minust? miks on mu sõbrad mulle _nii_ palju olulisemad kui mina neile ?
:(
mismõttes nagu?!
ma olen vist halb inimene .. või liiga hea
Teie,
halb_muff

2 kommentaari:

A ütles ...

Võimalik et ma nyyd ytlen karmilt aga vali siis endale need sõbrad kes sinust ka hoolivad;)
See kes sõpber on selgub ikka kriisi olukorras;)

Anonüümne ütles ...

keegi ütles, et "it's the friends that you can call up at 4 a.m. that matter!", aga kas see ka ainus (või õige?) kriteerium on, maitea nüüd...
ja need kriisiolukorrad peamiselt jah näitavad ära, kes tahab Su elust osa saada ja kes mitte (mõnikord võib muidugi kõigil ka isiklikke halbu aegu ette tulla, kui ei saa appi tõtata, aga nii üldiselt...)