teisipäev, aprill 18, 2006

:)

hämmastav kuidas kõik muutuda võib. mõne päevaga teeb kogu senine nägemus elust ja inimestest 180kraadise pöörde. elu on jälle avastamist ja nautimist väärt. iga mööduva päevaga hakkan aina enam uskuma saatusesse, või millessegi mis meie elusid juhib, sest ise ei oleks ma iialgi suutnud jõuda siia, kus ma just praegu nii õnnelik olen.
all in good time, my friends,
ärge küsige, miks või kuidas, kardan et sõnad rikuvad selle unenäo ja toovad reaalsuse, kus kõike seda ilusat enam pole. küll te näete :)
aitäh (:

3 kommentaari:

Mammu ütles ...

Ma ütlen väga sõbralikult ainult, et ole VÄGA ettevaatlik ja ära liigapalju unista tulevikust... ela oleikus... hetkes ja päevas ja tunnis... ma loodan, et suudad!

M. ütles ...

aitäh,Mammu.. teen mis suudan
tõesti,aitäh!

Kaisa ütles ...

tore kui sul hästi läheb tibulinnuke:P