esmaspäev, mai 10, 2004

oeh
i'm not good enough. vähemalt K2 skate college jaoks mitte.
täna on üldiselt kõik väga häiriv olnud. ja sjuke..ebameeldiv. aga minu maja poisid on armsad muidu :) kui ma koju tulin ja olin natu norus, siis nad nii armsasti ütlesid et 'Maret on täna tõsine. Miks Maret tõsine on? Kas maailm tegi Maretile kurja?' ja kui ma ütlesin et natuke jah..ja et ma uisutama lähen, siis nad ütlesid et 'Maret läheb uisutab kurjaga võidu ja võidab'. see lihtsalt tõi naeratuse näole, Te olete armsad, poisid :)
ahjaa, muide.. mina käisin kinos laupäeval. hihihi, ma tean et ma ei käi kinos aga noh, mõtlesime kalliga et vaja ikka ta tasuta pääsmed välja lunastada. Tais toi! oli siis vilmiks. Gérard Depardieu oli fantastiline nagu alati, Jean Reno ka. suurepärane meeskond. naljakas vilm oli. täitsa positiivne kogemus. nüüd pole jälle mitu aastat muret, et kinno minna :P se oli ka lahe, et peale meie olid saalis veel umbesnii 5-6 inimest ;D igatahes soovitan seda vilmi kõigile!
Gérard Depardieu rox!!
nüüd mingi vilmike peale ja unplug kõigest muust. no more shitty news for today, guys!

Kommentaare ei ole: