kolmapäev, mai 05, 2004

tere taas
nüd on fakdap üldiselt jah;/ tänase uisukoolituse lõpetuseks oli mul kindlasti vaja kukkuda, tulemuseks oli see, mis pärast diagnoositi kui rindkere põrutus ja kõhre soone venitus võimidagi sarnast. stx valus on igatahes, ja hingata on ka valus. ja sellest me üldse ei räägi, et käsivars valutab nagu ...-oeh-.

edit: etsiis, see postitus jäi natuke lühikeseks, sest oli vaja traumapunkti tormata, jätkan nüüd natuke. juhtus nii et oli downhill, kiirus oli suht suur, mind hüüti selja taga, vaatasin taha siis, aga just tol hetkel oli kerge kurv. ja kuna mina selja taha vaatasin, ei näinud ma, kuidas tee otsa sai. muld tuli vastu. ninaga kündsin maad suht. janüüd ongi nii, et põlv ja käsivars oma öka-haavadega valutavad koguaeg, rindkere täna juba oli parem. aga paistes on ikka. kolmapäeva õhtul traumapunktist tulles ma üldiselt ei uskunud väga, et neljapäeval enam koolitusele lähen.. aga näed, pool9 olin üleval nigu viis kopkat, ja läksin :)
kui nüüd hullult veab, siis saan K2 Skate College instruktoriks. siis võite mind kõik näha asjalikku nägu tegemas 15.mail Stockmannis K2 Skate College-i esitlusel ja järgnevatel pühapäevadel kell 12 Saku suurhalli taga algajaid uisutama õpetamas ;P
nüüd on mõned päevad praadimist, kas saab sinna või ei. hullult tahaks, though. eks näeb.

ja nüüd on ametlikult suvi. esimene päikesepõletus on siis nüüd ära olnud. või hetkel on tegelikult. super lahe, kõik kohad on punased. väljaarvatud randmekaitsmete randid ja käevarrel see rant, kus side peal on. ;D
(/me teeb kikile: mul on randid, nänänänänäänää)

mulle meeldib inimestele häid asju öelda. midagi ilusat. aga sellele ei osata tihti vastata. sessuhtes et ...sjuke kohmetus tuleb, võinii. et nagu.. :"Millega sa nüüd hakkama said, et poed" või midagi sarnast. või siis arvatakse, et ma tahan neilt midagi, et nö. 'poen'. miks alati peab kõigel tagamõte olema ;( kamoon, inimesed, olge viisakad ja öelge ilusaid asju! endal on hea tunne ja teistel samuti. that's what life is all about!

stand by for more happydays

Kommentaare ei ole: