reede, veebruar 08, 2008

assakurat!!!
wadda pidu
tänane päev oli haaaigelt servast serva tujudega, kõik oli maailmahästi-jumalametsas korraga.
aga pidu oli lõpuks ikkagi möll, kuigi niipea kui sisse astusin, koos tasuta pääsmega öeldi mulle et peo parim osa juba läbi on...tänks ka muidu... agajaa, peopoisid olid kohal, st pidu oli korda läinud, muss oli kõvv, redbull küttis ja peale seda oli terve õhtu tunne nagu oleks purjus. elust noh. ausaltkaa, nii segaselt ägedat tuju pole ammmmmmmu olnud. kõigest oli sügavalt pohhui, ainult sõimaks ja ropendaks, aga mitte viha ega paha pärast, vaid sellepärast et niiiiiiii hea on. pohhui pole ka nii nagu tavaliselt, vaid hoopis mõnusalt pohhui, ropendaks sest mina tahan nii sest mul on ükskõik kes kuuleb, sest need, kelle arvamus loeb, nemad ei pahanda. ja et see tundub hetkel ainus moodus väljendada end nii nagu tegelikult tunned. sest need asjad mis tegelikult loevad ja hetkel korda lähevad, on niiivõrd palju tähtsamad ja neist rääkida on nii meeletult hea. kõik ausalt ära rääkida. sellistes olukordades on minult võimalik KÕIK teada saada, mida vähegi tahad. mul on nii pohhui, ma tean et maailm on nii kuradi ilus ja tegelikult pole halbu asju olemas ja need asjad mis ma räägin TÄIESTI ausalt ära, ükskõik mida küsid, need asjad ei saa vähemalt tol hetkel kellelegi haiget teha. mulle veel kõige vähem.
sellistel hetkedel on pea võimatu mu tuju rikkuda.. ainult mõni eriti geniaalne saaks sellega hakkama. seekord seda ei ole veel juhtunud. aga magama minna ikka ei taha, kuigi kell on 5 juba. pidu jäi veits poolikuks, tundus. kell 3 pandi tuled põlema. even thou jah, mina ja H olime veel viimased inimesed tantsupõrandal... aga damn kui tore oli, see oli tõesti üle pika pika aja väga minu teema pidu, muss oli täppselt õige, brasiilia-iisigõuing-atmospheric-chillaut-2step-bouncearound-funckyeah! trammbuss.

funck yeah! muff

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

(a tartus oli ka m6nus...;)