kolmapäev, veebruar 06, 2008

random

elu nagu filmis noh!
iga päevaga elu muutub. aina enam selle moodi, nagu tegelikult võiks olla, nagu tegelikult hea võiks olla. nii väliselt kui sisemiselt. aina tihemini tänaval kõndides, minnes mõnele kokkusaamisele või trenni päeva(vaba)kava järgi, olen hakanud end kõrvalt jälgima. teatud hetked mu päevades tunduvad lihtsalt liiga head ja ilusad, kõrvalt vaadates. ise võibolla ei saaksi aru, kui selle peale ei mõtleks. kui lihtsalt teekski oma asju, nina maas, ilma et vaataks asju natuke teisest perspektiivist. nii nagu teised mind näeksid. mõnus on :) jube raske on seda seletada, aga ma tunnen end niivõrd palju paremini viimasel ajal. asjad hakkavad vist tõesti paika loksuma. tjah, loksutada on veel palju, arvestades kui paigast ära ja segi kõik on väga pikka aega olnud. aga nüüd ma tean vist peaaegu kindlalt et kõik lõpeb veel hästi.
iga päev on minu elus hetki, mis on nagu filmist välja hüpanud. täiesti suvalistes asjades mida teen. kui lähen trenni, muusikat kuulates, naeratades, sest mõni eriti hea lugu tuleb ja kui vastutulev inimene näeb mind naeratamas ja naeratab ka ja siis temale vastu tulevad inimesed näevad seda ja naeratavad ja....
jah, inimesed on liiga tõsised.
asjad, mis ei oma tähtsust, ei huvita enam. üldse. kui ma ei näe perspektiivi, siis mind ei huvita. vastupidiselt aga, need, mis minu jaoks midagi tähendavad, nende nimel pingutan sedavõrd rohkem.
täna kohtusin sõbraga minevikust, lõunatasime. hea oli jälle olla, kuigi vahepeal pole pikalt näinud, pole tunne muutunud. ikka on sama hea ja oma. kuigi oleme mõlemad muutunud, tunne pole muutunud. sellised vist ongi tegelikult sõbrad.
oeh, nii palju oleks rääkida, kui ainult oleks kedagi kes kuulaks, kes tunneks huvi...

kallid, ainuke soov mis mul on,
olge õnnelikud!!!

kui võimalus, vaadake seda. üle väga väga pika aja midagi mis mõjus. lihtsalt väga ilus.
There's only us, There's only this, Forget regret, Or life is your to miss, No other road, No other way, No day but today.

muff_filmis

Kommentaare ei ole: