reede, aprill 04, 2008

osa 2 lõik 1

sünnipäevabakhanaalide osa 2, lõik 1 - Neljapäev!
Neljapäevad on alati ägedad olnud, seekord siis Patarei pidu tipikatega maffia lainel - kostüümipeod rokivad! Kohale jõudes oli Külaliste live just alanud, vaikselt sain gruuvi sisse, tutvusin uute ja taaskohtusin vähemuute inimestega, mõnusad vestlused, hea muusika.. kõik tundus täiesti paigas olevat. Tundsin end nagu tüdruk, kes on täiesti omas elemendis, pidu, mis on tema jaoks nagu TEMA pidu, kus sõbrad/tuttavad tahavad tema läheduses olla sest ta näeb nii pagana hea välja, ja võõrad lihtsalt jälgivad kaugemalt, sest ta tundub neile nende liigast way väljas. kõik see jäi aga tahaplaanile, kui nägin ruumi teises otsas pilku mis oli mõeldud minule, et ma ta kinni püüaks. Pilk mida ma salamisi ootasin aga eriti loota ei julgenud. Sellest hetkest lakkas olemast kõik see sumin mu ümber, kõik need teised pilgud ei pakkunud enam huvi. Ülejäänud õhtu möödus selle pilgu saatel, jutustades, tantsides ja vahepeal ka natuke eemalt vaadates. Kodu poole taarudes ei suutnud ikka veel uskuda, et mulle jälle selline kingitus tehti. Peale mõnetunnist und silmad avades ei uskunud ikka veel. Seekord oli soe hommikusöök voodisse minu poolt.
Kirjeldamatu, noh!
2. osa 1. lõigu lõpp. järgmine lõik juba homme!

eluonlillnohh! ja sünnipäevast on mul nii-ii palju tulpe kodus, hakka või armastama!
muff_lilleline

Kommentaare ei ole: