teisipäev, aprill 27, 2004

mõtete kiirteed

üldiselt on muutuvad ajad käsil praegu. jah.kõik muutub nii megal kiirusel et isegi mul on raske järgi jõuda. teistest rääkimata. nüd juba jälle uus töökoht. eelmine lihtsalt ei istunud mulle. nüüd istun siis arvuti taga ja kirjutan numbreid sisse. sisestan lepinguid siis.
ja üldiselt ai sakk. nii võimatult saamatu olen. no lihtsalt ei saa asjadega üksi hakkama. kaksi ka enamasti mitte. ilma minuta oleks teistel palju parem, oleks üks hädavares vähem. hm..se oli praegu tüüpiline mina, ikka mõtleb et teistel hea oleks, mitte endal. kuigi samas, viimaselajal olen ka päris mitu asja _täitsa_ enda jaoks teinud ;) sest noh, kui teised minust ei hooli, siis kes seda ikka teeb, kui ma ise, eksju.
minu sõbrad on mind ära unustanud. enamustest neist pole ma juba ammu midagi kuulnud. isegi kui on mingi suhtlemine toimunud, siis enamasti minu eestvedamisel..võinoh.. mina missin neid, mitte nemad mind. aga ma ei kurda. eip. nõuvei. saan üksi ka hakkama. ahjaa.. ma ju päris üksi ka pole :) mul on kalli. tema on hea. kutsume teda M-ks. või kalliks ka :P

i still believe in paradise
but now at least i know it's not some place you can look for
cause it's not where you go
it's how you feel for a moment in your life
and if you find that moment it lasts forever

Orbital - Beached (!!!!)


jah, selline tunne täna oligi. seal pargis. kahekesi. ja loodus - linnud ja putukad ja.. oeh. ilus oli. selg vastu muru, päike näos kinni..banaanid..jeä, thats life! :)
tegelikult ma ei ole masenduses, kuigi see postitus võib tunduda sellise tooniga. aga teadke et ma kirjutan seda siin naeratus näol. hea on olla.
elu ei ole tegelikult kole.
(:

Kommentaare ei ole: