esmaspäev, aprill 05, 2004

nih...tänane päev oli toimekas. või kuidas se sõna oligi :P toimetusi täis ühesõnaga.
aga alustaks sellest, et enam ma õnnetu ei ole. päikesekiir tuli tagasi :) peale seda, kui eile sai piritale jalutatud kesklinnast, uisud koti küljes ja mitte eriti palju riideid seljas..millest järeldub et külmjapaha oli. aga lõpuks läks kõik ikkagi heaks ;) (ah ma olen nii vastupandamatu, eksole :P)
ja sis täna sai tsoppamas käidud (ühe vägalaheda pusa moodi asja sain :P) ja sis saime kikijatarvoga kokku, kes keset tänavat minu sünnipäeva auks küünla süütasid, et ma saaks ta kohe ära puhuda. küünal ise asus siis muffini peal :P armas iseenesest, eksoleju:) ja sis sain suuuuuuuuured klapid õujeee, nüd saab hakata mussi kuulama;) tähh tarvole :)
kohvik Energia on muide lahe. seal saab sünnipäevaküünlaga lauaplaadile nägusi joonistada ;D minu näo nimi oli Je Je, Martini oma oli Xavier, Kiki oligi Kiki ja Tarvo oli Tricky ;) loomulikult ei piisanud lihtsalt nägudest. neid oli vaja veel editida :P südamekeste, kiivrite ja keeltega :D hihi, päris lahe. aga vaene koristajatädi.. küll ta vist kirub meid, kui seda lauaplaati küürima peab ;(
anna andeks koristajatädi! :)
ja sis üldiselt.. hea päev oli täna :) niiiiiiii soe oli ka.. täitsa super. aga seda kõik vist ise teadsid juba.
ja kuu oli täna ülimässiv.. kui tõusis, sis oli nagu NIIIIIIII kollane. juutsukera. täis oli ka. nüüd enam ei näe, maja tuli ette ja pilves on ka vist. a enivei ilus oli.
oi..kosheen tuli meelde praegu. a se pole oluline enivei.
üldiselt ma tahtsin vist mingi poindini ka välja jõuda, aga ilmselt ma suutsin selle kuskile ära kaotada või ära unustada. sorri :P
headööd

Kommentaare ei ole: