laupäev, aprill 24, 2004

niih.. nädal jälle möödas varsti
leidsin suurepärase töö moodi asja, kuhu ma enam eriti minna ei taha. mis mõnu on inimesi telefoni teel tüüdata püüdes neile asju pähe määrida ? minimaalselt 100 kõnet päevas, heal juhul mõne inimese saan actually kätte ka. ma olen viimase 4 päevaga rääkinud with a lifetime supply of secretarys. võinoh, nii paljude sekretäridega, et sellest piisaks enamustele inimestele elu lõpuni. aga see on alles minu 'karjääri' algus Vintage Wines of St. Albans'is. jep. ameeriklastele müün veini. ÖÄK!
www.vintagegrapes.com

neljapäev vastu reedet sai mõnus asi korraldatud :) kallil oli maja tühi. sis oli hea. nagu perfect õhtu oli. selliste õhtute näol saavadki kogu see vaev og 'kõigekallimainimese' otsingud tasutud. koht täitsa nagu 'oma pleiss', mees täitsa nagu 'oma mees', kutsu ja vilmiõhtu kõige sinna juurde kuuluvaga..-oeh-, see ongi SEE. :)
reedene skeit, ehk esimene ametlik see aasta, oli tsill, kuigi ma ise ei uisutanud. jalg endiselt valutab ju;(
aga nii super lahe oli kõiki uuesti näha. osa raffast pole alates sügisest näinudki ju. tuju oli lihtsalt super. aga külm oli. brr.
varsti kirjutan midagi huvitavat ka, ausalt!!
/järgmist reedet ja kirjutamistuhinat ootama jäädes,
Teie
M.

Kommentaare ei ole: