esmaspäev, aprill 19, 2004

ni
reedel Justini sünnipäev oli teemaks. üldiselt oli väga teema üritus. laupäev isa urni matus oli. totally emotionless minujaoks, ühtegi pisarat! how weird is that nagu. pühapäev mingi mõttetu päev. vanaema sünnipäev juhhuu. minu pere on igatahes meie teistest sugulastest peajagu üle (küll mitte kasvult). maitea kas asi on minus et ma nii arvan.. või maitea milles asi on. olen ma siis tõesti nii palju muutunud viimase paari aasta jooksul, et nende seltskonnas end ebamugavalt üleolevalt tunnen ? ei, ma ei mõtle neist halvasti ega midagi, ma tean et nad on head inimesed, aga ... oeh, ma olen vist tõesti vaimselt kasvanud ja arenenud. see peaks vist hea olema ju :) või maideaisegi mida ma ajan.. need to think 'bout things i guess. suht palju asju on mille üle vaja mõelda oleks, nagu ma just mõni hetk tagasi avastasin..


[00:03:13] Coala•sprott: ja üldsegi ma ei mõista miks ma viimasel ajal
nipalju apelsiini söön. ma nagu vahepeal ei söönud mitu
aastat.. või õigemini, üldse väga väga harva sõin apelsini.
nüüd ainult apelsini ja banaani söökski
[00:03:29] Coala•sprott: samuti nagu oli selle animega. varem
vihkasin, nüd ainult seda vaatakski :/
[00:03:30] mürapistik: hm
[00:03:32] mürapistik: apelsin on hea ju
[00:03:45] Coala•sprott: mis muga juhtus
[00:03:49] mürapistik: sinus toimuvad muutused....
[00:03:53] Coala•sprott: mhmh
[00:04:03] Coala•sprott: tunnen seda nagu.. muuski
[00:04:16] mürapistik: kuidas?
[00:04:21] Coala•sprott: damn.. pean mõtlema selle teema peale
[00:04:27] Coala•sprott: ma ei oska seda vel praegu öelda
[00:04:35] mürapistik: coala digimuutub känguruks
[00:04:44] Coala•sprott: jah
[00:04:54] Coala•sprott: ja sõidan indiasse känguruks




noh.. veidrad apelsinid ja bling bling.

Kommentaare ei ole: